onsdag 26 augusti 2009

Snyft, snyft...

Jag känner hatkärlek för "offer". Personer som har upplevt något som normala människor skulle avskriva som något konstigt/lustigt fel eller misstag, men i stället för att skita i det och gå vidare kontaktar dessa "offer" kvällstidningar och poserar på stereotypa bilder som tydligen ska väcka sympati hos läsarna.

Med hatkärlek menar jag att jag dels hatar deras mentalitet och mediakåthet, men samtidigt kan jag inte sluta skratta åt dem. De förgyller trots allt min vardag på något sätt.

Här är dagens: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5694663.ab

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, fantastiskt! Vad roligt, så sitter hon där med flingpaketet och CD:n och ser olycklig ut.

OJ sa...

Hon är uppenbarligen i chock... =)

Anonym sa...

Traumatiserad.

AJ